سیلندر های هیدرولیکی

سیلندر های هیدرولیکی
سیلندر هیدرولیک
تعریف سیلندر هیدرولیک:

سیلندر هیدرولیک ماشینی است که این قابلیت را دارد تا قدرت سیال رابه طور خطی به نیروی مکانیکی تبدیل کند.به سیلندر هیدرولیک جک هیدرولیک نیز اطلاق می شود.

انواع سیلندر هیدرولیک:

سیلندرهای هیدرولیک شامل انواع میل تایپ، تایراد ، کامپکت و سفارشی می باشند. سیلندرهای هیدرولیکی را می توان به دو دسته تقسیم کرد:

1-سیلندرهای یک کاره (یک طرفه)
2-سیلندرهای دو کاره (دو طرفه)

سیلندرهای یک کاره در یک طرف تحت فشار فنر قرار دارند در حالی که طرف مقابل آن ها به مخزن سیال مرتبط می باشد. این نوع سیلندرها فقط در یک جهت نیرو اعمال می کنند و با برداشتن فشار سیال از آن خود به خود به عقب بر می گردد، حرکت برگشت آنها معمولا توسط یک فنر داخلی و یا در اثر نیروی وزنه می باشد.

سیلندرهای دوکاره بیشترین کاربرد را در سیستم های هیدرولیکی دارند. در این نوع سیلندرها فشار از هر دو طرف سبب اعمال نیرو می شود.

روش های نصب سیلندر هیدرولیک:

روش های مختلفی برای نصب سیلندرها وجود دارد. انتهای میله ها معمولا بصورت رزوه بوده و در نتیجه می توانند به طور مستقیم به وزنه یک قلاب، طوقه و یا قطعات دیگر متصل شوند. این اتصالات می توانند یک حرکت خطی را به یک حرکت نوسانی یا چرخشی تبدیل کنند.

فروش سیلندر هیدرولیک-ساخت جک هیدرولیک:

شرکت ktp در زمینه صنعت هیدرولیک توانایی طراحی , تامین سیلندر هیدرولیک وجک هیدرولیک را دارا می باشد. امکاناتشرکت ktp شامل مرکز طراحی مهندسی و دپارتمان بازرگانی تخصصی هیدرولیک و نیز امکانات کارگاهی را شامل می باشد. همچنین شرکت ktp در زمینه فروش سیلندر هیدرولیک با بهترین قیمت سیلندر هیدرولیک در خدمت صنعتگران این صنعت می باشد.

جهت ثبت سفارشات ساخت وطراحی جک و سیلندر هیدرولیک خواهشمند است موارد ذیل را ارسال نمایید:

-درصورتی که طراحی به طور کامل با ما باشد
نیروی مورد نیاز سیستم مشتری و عملکرد سیلندر ارائه گردد.

-درصورت سفارش طبق سیستم مشتری
نقشه سیلندر و جا نمایی، قطر داخلی سیلندر، قطر شفت، کورس مؤثر، دمای کاری، فشار کاری یا نیروی موتور